Några bilder

Blev så härligt väder lite senare på dagen igår, så jag åkte ut och fotade lite :))






Denna sista bilden är typ oredigerad, bara lagt på lite skärpa

nu känner jag mig jobbig o komenterar detta inlägget också, men är tvungen att säga att bilderna var asfina! :)

och jag gillar din sista mest :)

Underbara bilder. Du har alltid ett sånt fantastiskt ljus i dina bilder !

följa varandra via bloglovin ? :)

Underbara, särskilt den på spindeln =D

Åh vika otroligt fina bilder! :D

Anonym

hur göör du??

Gud vad fina! Du tar helt sjukt fina bilder!

Fett grym du är på att fotografera!

Undrar bara vilket objektiv du använde då du tog bilden på flugan? :)

Riktigt fin och underbara bilder!

Jättefina bilder! Så duktig du är :D

grymma bilder! :)

Superfina bilder! Här kommer jag kika in ofta!!

Madeleine

vad har du för objektiv på den första bilden? helt underbara!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: