Höst

Igår var jag och Tobias ute och gick i änggårdsbergen. Jättehärligt väder var det, sol och rätt varmt så man kunde gå med t-shirt eller linne :)) Lite höstfärger hade det blivit på en del träd och det var väldigt mysigt även om jag skulle vilja ha mer sommar :P Vi gick i nån timma tills vi kom till botaniska trädgården och där inne var det massa fina färger.









väldigt fina bilder!

wow, du är verkligen en bra fotograf!

Jättefina bilder!

Annars? (:

Så jävla fina bilder! Du är såååå duktig(:

Jag kanske har sagt det innan men jag fullkomligt avgudar dina bilder, såå fina! :D

Underbara bilder, hur får du så fantastiska färger jämnt? :)

Jättefina bilder! Helt underbart ljus och underbara färger! Du får alltid dina bilder att se magiska ut!

vilka underbara färger!

SV: tack! :D

Underbara höstbilder! Nu kliar det i fingrarna och jag måste nog ut imorgon (om det är soligt) och fota lite höstbilder jag också! ^^



Tack för att du var med i tävlingen vi hade igår ^^ Resultatet och vinnaren ligger upp nu, och vi har även startat en ny tävling som du gärna får vara med i ^^

den första bilden, är den i HDR? Är inte så bra på vad det är men tänkte bara fråga. Annars; hur gör du för att få så fina skuggor utan att få de ljusa partierna överexponerade? ^^



/ Ditt fan :)

Härliga bilder! :D

Sjukt fina bilder! :)

Vilka vackra höstbilder! Gillar speciellt ljuset i den översta och de nedersta lövbilderna!

Så fina bilder, gillade de tre sista mest.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: