En vinterbild

Redigerade en gammal bild från förra vintern. Saknar verkligen inte snö, men det kan vara rätt mysigt ibland :P Som det var denna dagen när jag fotade bilden här nere. Snö, dimma och sol :))


Vintern är jättemysig när den är som på den bilden. Och har man bara rätt kläder på sig så är det inga problem. Det är bara jobbigt när det är så halt överallt att man inte kan gå utanför dörren utan att slå sig halvt ihjäl sig eller så kallt att man tappar känseln om näsan :P

riktigt mysig bild!! längtar inte heller efter snön, även om jag tycker det är bland det vackraste som finns.

hej! jag har en liten fråga, kan du berätta hur du fixar allt när du tar vatten bilder ifrån 1 till jaa så många steg som det behövs! jag får oftast inte till det och det är så kul att få till det dom få gångerna man gör det så snälla skriv hur man gör, skriv tips och allt du kan komma på när det just gäller vatten bilder! :D

Jättefin bild! :) Myskänsla.

Otroligt vacker bild. Får mig nästan att längta lite till vintern. För hellre kyla och fina dagar än regn som det är nu!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: