Nathalie

Idag träffade jag Nathalie och fotade några höstporträtt på henne här utanför lite snabbt :P Var inte så bra väder, det började regna precis när jag skulle gå ut ;o Men bilderna blev bra ändå :))



sv: vsg :) jaa, jag håller med dig!

Fina bilder, det var ett tag sedan du fotograferade Porträtt nu :D

SV: Jag har samma problem, vill fotografera porträtt men det ä typ ingen som vill stå modell :(

Hejsan, jätte fin blogg verkligen!!!!! du tar också väldigt fina bilder! vilken kamera använder du? kraaaam<33

grymt fina bilder du tar, riktigt imponerande! :)

Galet fin blogg :)



hade var jätte snällt av dig om du kunde hjälpa mig med att välja objektiv.. Genom att kommentera vilket du tror/vet är bäst på mitt senaste inlägg.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: