Lalala

Har inte uppdaterat här på några dagar nu. Vart väldigt tråkigt väder så jag har inte fotat några nya bilder. Har också suttit flera timmar dom senaste dagarna och redigerat bröllopsbilderna som jag fotade i lördags. Rätt kul att redigera dom tycker jag. Är iaf väldigt nöjd med bilderna :)) Jag kommer visa några bilder efter att dom har fått bilderna. Så kanske nästa vecka :P
Så länge lägger jag upp en bild som jag fotade i våras..


Så fin bild :D!

Vacker !

Underbar bild =)

Anonym

Hej!

Underbara bilder och superfin blogg!

Måste bara fråga vad du använder för kamera, vilka objektiv och annan utrustning du andvänder ?

Helt förälskad i bilderna.

Kram

Svar till anonym:



I min meny ser du tre stjärnor, i en av dom står det "kamera" klicka där så ser du :))

Tacktack!

Åh herregud vilka fina bilder !!! :)

vad mycket fina bilder du tar!

Vad kul att du bor i GBG, själv bor jag i Mölndal =)hur många besökaren har du ungefär per dag? kanske ett länkbyte? :D



Go'kväll! förlåt för detta "spam" men jag hittade din blogg via "blogtoplist" i kategorin bildbloggar, och därför undrar jag om du vill vara med i min foto-tävling och bli länkade för mina 300 besökaren? Kika in här:



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/foto-tavling.html#comment



/kram, Lisa ♥

Sv; Oki, vill du göra ett länkbyte nu? :D

vilken vacker bild! ♥


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: