:))

Tre bilder från idag, fler kommer nog imorgon :))



Åhh , den första bilden var ju jättegullig, och skitfin! :DD

Gaaalet snyggt!

snyggt !

Hej superfina bilder verkligen, fast det är ju inte direkt någon nyhet här på din blogg. ;)



Du jag har en fråga ang. porträttfotografering, vet att du sysslat en hel del med det och tänkte att du kanske kunde ge lite tips (ev. visa ett inlägg med tips i som du har?). Det är nämligen så att jag ska fota alla tjer i vårt lag, en och en och troligtvis kommer vi vara inomhus? Så jag antar att ljuset som kommer finnas där kommer från lysrörsliknande lampor, ganska många dvs eftersom vi är i en sporthall. Har du något tips på vad jag bör tänka på? I så fall vore det jättegulligt om du kunde höra av dig till mig? Typ lämna en kommentar eller liknande? Vill ju faktiskt att bilderna ska bli bra. :)



Ps. Super mysig blogg, daglig inspirationskälla. Både här och på dayviews. Ds.

Gillar spindelnätsbilden men spindeln kunde du gärna ha skippat, det är en snygg bild men hela jag ryser :P hehe

Vilka fina bilder! :)



Bilden på snigel var jätte söt och jag är en person verkligen inte gillar sniglar, haha. Men söt bild var det :3

Emma

Vilket objektiv har du fotat dessa bilder med? Skitfina!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: