Morgonljus

Jag körde pappa till jobbet imorse vid 8-tiden. När jag kom hem igen hade solen precis gått upp. Det var frost i gräset så jag hämtade kameran och macrot och gick ut lite. Hittade några växter i ett typ dike som hade några spindelnät med droppar som frusit till is. Fastnade där ett tag tills jag frös för mycket :P Gillar att fota i ljuset på morgonen :))






WOW! Vackert !

Vackert! :)

Fantastiska fantasifulla foton. Fortsätt i den stilen ...



/ Lars

Superfina bilder!

Grymt!

Toppenfina bilder! =)

Väldigt vackra bilder, nästan så man tappar andan:)

Underbara! :)



Har säkert frågat förut, men vad har du för macro objektiv? :)

Gud så fina bilder! :)

riktigt fina bilder:D

wow!

Jag verkligen älskar vattenbilder, och framförallt dina bilder! De är helt otroliga! :D

Superfina bilder! :)

åh vad fint!

vad behöver jag till om jag ska köpa en systemkamera? :)

Terese

Gud vad fina bilder!

Hoppas man lär sig fota som dig någon dag ^^

Herregud, jag bara älskar bilderna, helt förälskad!!! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: