Mina naglar

Jag köpte akrylfärger för några veckor sen för att måla med på naglarna. Det är mycket lättare att måla detaljer med det än med vanliga nagellack. Denna designen på bilden här under målade jag förra veckan nångång och den sitter fortfarande kvar. Tyckte det blev bra :))
Tycker det är så kul att måla naglarna, men orkar inte ta bort mitt egna hela tiden, så jag köpte lösnaglar att måla på. Jag använder inte lösnaglar eftersom jag redan har långa, men det är väldigt bra att öva på :P Behöver bara köpa en ännu smalare pensel.

Det är lite glitter också som glittrar i olika färger, men det syns inte så tydligt på bilden :P

Snygga, var köper man akrylfärg någonstanns?

Du är såpass duktig så du skulle kunna måla andras naglar för en billig peng om du vill öva & ändå göra någons naglar fina :)

Snyggt :)

Jasmine

Snyggt!! :D

Jaha är det sådan akryl man använder sig utav :P

Snyggt!

Det var så lite så :)

Du får ha en fin onsdag

snyggt :D

Anonym

WOW! Du är så grymt bra på att fixa naglar!! :D

va snyggt :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: