Johanna framför kameran

Dom här bilderna på mig har Tobias fotat, men jag som redigerat :)) Klippte mig och fyllde i mina slingor för typ två veckor sen, färgade också min sidecut blond. Tycker det blev väldigt bra faktiskt.
Vi fotade först i kanten av skogen där det låg massor med röda/bruna/gula löv på marken, sedan gick vi in i skogen lite mer. Mysig skog tycker jag, inte så tråkig som dom här i Göteborg. Det är inte så ofta man kan gå utan jacka i November utan att frysa :P
Alla är fotade med Tobias Canon 450D med 50mm 1,8






Snygging där! ;)

gud vad fin tröja! var har du köpt den?! :D

Anonym

Har du inget jobb? De borde väl vara lätt för dig att få jobb inom smink eller fotografering? finns ju massvis med olika modellfotostudios.. :P

Finast, som alltid! Saknar dig! <3

Fina bilder!:)

Den sista var superfin !

Grymt (!) fina bilder du tar!!! :)

Jag älskar din tröja! Vart är den köpt?

Grymt fina bilder, förresten =)

Hej söta du ! :) Tror inte du har sett min blogg va ;)? Kika gärna in vettja! & vill du följas åt via bloglovin säg till! Tar inte bortnågon efter ett tag, du är garanterat kvar på min bloglovin hela tiden! :) Kram

Så vackra färger.

Fina bilder, speciellt då när du står lutat mot trädet, älskar ljuset:)

Åh vad fina bilder! C:

Super snygga bilder :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: