Grattis på mig

Idag fyller jag 22! Under dagen har jag varit med Lisa en stund, satt hemma lite och sen åkte vi till Frölunda torg. Och nu väntar jag på att Pernilla ska komma till mig. Så det blev en bra födelsedag :))
Internet har inte funkat nånting sen inatt nån gång, så först nu har jag kunnat gå in efter att pappa bytt router. Ska iaf vara snabbare nu, så det är ju bra :P

Igår gjorde jag ett litet kollage med några bilder på mig som jag tänkte lägga upp idag :P
Den första bilden är från när jag fyllde 1år, den andra är från 1991 och den sista är tagen nu i november..



Grattis! :)

grattis :D

Grattis! :)

Älskar dina bilder btw. Du är riktigt duktig! :)

Grattis :)

Stort grattis till dig! :D

Hipp Hipp Hurra & Grattis!:D

Gokväll på dejj! ^^



Tänkte fråga om ett litet tips av dej nu och jag hoppas att du orkar svara! ^^



Jag tänkte på att byta blogg men är inte seker på namnet än.. Ifall jag skulle byta till någon av dessa, vilket skulle du gilla bäst?:



Photographoholic.blogg.se eller andrealea.blogg.se



Tacksam för svar! <3

Åh, grattis! :D

Grattis! :D

Grattis! :)

Grattis !

Btw, älskar dina kort! :D

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D :D :D

Grattis!! :D

Grattis i efterskott :D

Grattis! :D

Grattis på dig :)

du fyller år samma datum som min bror ^^

Grattis i efterskott:)

Grattis:)

Neta

Grattis på födelsedagen, Johanna!

hälsningar Agneta



Ps...krama om din mamma från mig :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: