Breaking Dawn, Part 1

Idag var jag, Pernilla och Jessica och såg Breaking Dawn. Hade egentligen planerat att gå på Twiday i tisdags, men eftersom biljetterna släpptes tidigare än dom sagt var dom slut när vi skulle boka. Så vi bokade till Vip-salongen på Bergakungen ist. Jag har aldrig vart i den salongen innan. Har sagt sen jag fyllde 18 att jag ska gå i den (Tog bara 4 år typ :P). Innan bion satt vi inne i baren som tillhör salongen (Det är 18-årsgräns på VIP). Där fanns det gratis godis i skålar på borden och vi beställde dricka och så. Man fick också en gratis dricka + popcorn (Jag som inte ens äter det) till filmen. I salongen satt man i skinnfotöljer som gick att luta bak. Det var härligt och man hade mycket mer plats än i vanliga salonger. Kul att ha varit där, är nog inte sista gången iaf :))

Jag hade haft höga förväntningar på filmen, men efter att ha läst det folk skrivit efter dom hade sett den var förväntningarna inte lika höga längre. Den var faktiskt väldigt seg. Alldeles för många scener med närbilder och lugn musik och flera gånger kändes det bara som dom drog ut på tiden. Det var ju inte förrän i slutet det blev bra och då tog den ju slut ;o Tycker inte dom borde ha delat upp fjärde boken på två filmer. Tror att nästa kommer bli mycket bättre iaf. Synd att man måste vänta ett år på den bara. Tycker detta var den sämsta av filmerna hittills ;/


En fin mobilbild fick det bli :P

Haha åh, själv tyckte jag att det var den bästa hittills.

Fin blogg!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: