3 år

Idag fyller min Nikon D80 3år :D Jag fick den i en tre veckor för tidig födelsedaspresent när jag fyllde 19. Den har fått vara med om mycket min kamera och tagit vääääldigt många tusentals bilder! :)) Så grattis på den :D

Tänkte att jag ska lägga upp några bilder som jag fotade när kameran var ny som jag gillar. Jag kunde redan lite om inställningarna eftersom jag fotade med min Canon G9 ett tag innan. Men för det mesta gjorde jag bara nånting så blev det som det blev :P
Bilderna är tagna i november/december 2008 med 18-135mm.



Jasmine

Fina bilder tycker jag!! Andra bilden älskar jag!!! :P

Ha det bra :)

Anonym

Grattis på den ! :) Gillar bild no 2!! :)

Åh den där första bilden haha den kommer jag ihåg ;) Shiet vad länge jag måste ha följt dig nu :P

Andra bilden var otroligt fin. Grattis till din kamera :)

Åh va fina bilder du tar :)



Följa varandra via bloglovin'? Säg till när du lagt till mig i så fall så lägger jag till dig direkt efter :) Skriv gärna vilken prenumerant du blev också så gör jag detsamma! Kram <3

åh, verkligen älskar bilden längst upp till vänster!!!Sååå vacker:)

dom högst upp, kärlek på dom!

:D

De två översta är ju helt fantastiska!!! Speciellt den första har du fått till riktigt läckert! Himlen är enastående! :O) Grattis till kameran och kul att du hållt dig till en och samma kamera så länge! Det är så vanligt nu att bara för att en ny modell kommer ut ska man ha det senaste oavsett om den man har är bra eller inte!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: