Valborg 2011

På dagen åkte jag och Tobias in till Slottsskogen för att träffa Amanda, Pernilla och Camilla. Jättelängesen jag träffade Amanda, så det var roligt :)) Gick runt där en stund i det fina vädret och åt glass. Sedan åkte vi till Frölunda torg för att köpa lite grejer för kvällen.
Jag, Tobias, Pernilla och Camilla skulle grilla på Askim. Lite innan 8 var vi där och letade efter en bra plats att sitta på. Hittade en rätt högt upp på berget vid en typ mur där det inte blåste så mycket. Var en fin solnedgång som jag fotade också ;p
Efter ett tag började det ryka ur en typ container eller vad det var, så räddningstjänsten kom. Då blev nog ungarna lite högre upp på berget rädda för dom hade tänt en stor eld precis bredvid lite träd och buskar. Hade inte blivit förvånad om den hade spridit sig för dom verkade inte ha så stor koll på vad dom gjorde.
Men det var en mysig dag tycker jag :))





härliga bilder

Varsegod!:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: