Slottsskogen

Jag och Tobias åkte ju till slottsskogen i lördags efter vi hade varit i stan. Vi gick först till Azaleadalen och sedan upp mot djuren, men eftersom det började regna gick vi inte så långt. Får åka dit en annan dag igen när det är lite bättre väder :P Men hann ta en del bilder iaf :))






Jättefina bilder! :)

Vill du bli dagens blogg? Kika in på bloggen och släng iväg en kommentar :) Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer!

fina bilder som alltid

Jättefina bilder! =)

Hej, alla bilder var verkligen jätte fina (kan man förvänta sig något annat när du tagit dem?). Dock fastnade jag jättemycket för den där hjorten eller vad det nu är för djur, sött och väldigt specielltfotograferat på ett bra vis!:D

Måste bara säga att jag tycker dina bilder är helt otroliga!!!

jätte härliga bilder! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: