Ny Design

Som ni kanske ser har jag bytt design nu :)) Var rätt trött på den gamla och ville inte ha så jättemönstrad bakgrund och ingen ram runt allting. Har också gjort bloggen bredare, så nu kan jag lägga upp lite större bilder :P Är väldigt nöjd med den nya iaf, speciellt headern :P
Ny profilbild blev det också, en bild som Tobias tog på mig igår när vi testade mina blixtar.
Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt och jobba imorgon..

Om bloggen ser skum ut eller så är det bara att uppdatera några gånger. Och hittar ni några fel eller nåt får ni gärna säga till :))
Vad tycker ni? :D


Va glad jag blir när jag ser att du är så duktig! Make up artist OCH fotograf! Inte dålig alls, inte dåligt alls! Är du en sådan man kan boka in till stora tillfällen? Typ dop åsådant? :) Kram!

Jättefint! Förstår inte hur du gör de mönstrade bakgrunderna. Men får sätta mig och leta igenom på den där bloggdesign sidan du tipsade om sist! :)

Jättefin! :)

Jag tycker det blev super snyggt :)



Jag är sämst på fixa min blogg men jag har gjort mitt bästa.



Fin design! :)

Vilken snygg design! Älskar headern!

Nya designen är jättefin. Kul att du fick testa dom nya blixtarna också! :)

Blev skit snyggt ! :)

fan va fin den blev!!!:D

superfint! :)

ÄÄÄÄLSKAR den nya =D

Jag tycker det blev jättebra! Dock lite ovant eftersom man är van den gamla vita men jag tror att den här funkar mer i längden plus att du bara kan byta lite bilder och i headern så har du fått en ny :)

Jag älskar din blogg och jätte fin header och design du har gjort!Men tyvärr kan inte jag se den även fast jag har uppdaterat sidan många gånger.

hannaj

assnyggt! ser mycket 'proffsigare' ut :)

Hej jag älskar din nya design, den är helt enkelt underbar! Super snyggt med Tigern i bakgrunden!

Det här är en blogg i min smak som jag kommer fortsätta följa :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: