HTC

Nu har jag också en smart mobil :)) Min gamla har blivit väldigt knäpp, den hänger sig ibland och när man lyssnar på musik låter det som en brusig, gammal radio (det är inte fel på hörlurarna), så det var dags att byta ut den. Har tittat lite på mobiler dom senaste dagarna och idag köpte jag en HTC Desire, en vit. Tobias har också en sån fast i den andra färgen, så jag vet att den är bra och så :)) Tänkte först på en mindre, men den var lite sämre och det var typ samma pris på dom, så fick bli denna ändå och än så länge är jag nöjd :P Haha..


Jag älskar din blogg!! :D <3 Den är så underbar!

hanna

hej johanna!

Du måste hjälpa mig! Jag läser dig blogg nästan dagligen och hämtar all inspration här men nu har jag stött på ett jättestort problem! Jag har photoshop cs5 och jag har "tagit bort" hela höger menyn men layers och allt så jag kan inte redigera bilder längre typ, hur får jag tillbaka den? jag döljde den liksom och jag vet inte hur jag visar den igen :((((


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: