Gult

Vi har en buske med gula blommor här utanför som jag gick ut och fotade lite nu när det ändå är soligt :P Blivit mycket blommor nu. Jag gillar att fota blommor, men vill komma på nånting annat också :P Fast det står ganska still i mitt huvud nu ;o Är det något speciellt ni skulle vilja se? :))


fint :)

Blommor är fint och hör till våren! Hm kanske några bilder från ministudion? Det var ett tag sedan :)

Du kommer säkert på något, du kan ju förvandla inget till konst! =)



Har beställt hem lite saker till kameran så förhoppningsvis blir det en massa fotografering framöver för mig! =)

Elvira

Porträttbilder där du sminkar! Du är såååå himla duktig!

Kram!

Det vart ett Close-Up (+4) filter, Ett Stjärn filter och en reflexskärm (5 i 1) så jag kommer ha lite att leka med :P

jo precis och jag har börjat fotografera porträtt och sånt och då är det verkligen den ultimata redskapet :P

hejdu,jag undrar om det gjorde ont att ta industrial ? tror jag också ska ta en :)

alla dina bilder är riktigt bra! kan du inte skriva vad för kamera + objektiv och i vissa fall filter du använt när du tagit bilden? :)

okej.ja jag ska nog ta den ! :)

kan bara meddela att busken med gula blommor heter forsytsia;) Älskar dina bilder och som någon annan skrev så skulle jag bli glad av att få veta slutare bländare och filter på de bilder du lägger ut!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: