ESC III

Igår var det finalen i Eurovision Song Contest. Satt och kollade på den med Tobias :)) Blev lite spännande där i slutet när Eric låg först efter typ hälften av rösterna. Men så är det ju det här med grann-röstningen som förstör allting! Man vet ju redan vilka som kommer få dom höga poängen av vissa länder. Tycker inte Azerbaijan eller hur det stavas låt var speciellt bra, dom kunde ju inte sjunga. Sen kom Italien från ingenstans och tog andraplatsen av oss det sista som händer ;o Men en tredjeplats är ändå väldigt bra :)) Kul att typ alla 12or gick till olika personer denna gången, fast Sverige borde ha fått några fler :P Och Finland borde ha kommit bättre till ;o


En till randombild från förra sommaren :))

Va bra! Det är bra med mig också, ganska trött men var tidig väckning idag så imorgon skall jag nog sova ut :)

Underbar bild!

Fin bild! :)

Jag älskar dina bilder!! Så himla inspirerande och fina! :D



Ha en toppen kväll, Kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: