Blä

När jag gick ut ur mitt rum förut hittade jag denna på väggen ;o Inte mysigt! Var ensam hemma också och jag var tvungen att hålla koll på vart den var till nån kom hem för jag hade inte kunnat sova inatt om den försvann och jag visste att den var där nånstans :P
Tog lite bilder på den medan jag väntade på att nån skulle komma. Vågade inte gå så nära den, så bilderna är ganska mycket beskurna :P (det är samma spindel på bilderna, bara två olika bilder som jag satt ihop)
Usch vad äcklig den var ;o Typ 2cm var den..


Häftig bild, läskigt dock! :D

häftig bild :)

Jag HATAR spindlar, det bor en i min postlåda så det är alltid dem andra i min familj som får hämta posten. haha

Uhhhhh, jag ryser !

uuuh , äckligt med spindlar men grymt bra bild dock ! :D

TÄVLING!

Var med och tävla om en länkning i dagens film, tipsa om en film så är du med :D



Direkt länk--> http://ladyyasmine.blogg.se/2011/may/dagens-film-cinderella-man.html#comment

ääää... dom e läskiga dom små krypen :P

undrar mest vad du använder för att komma så nära?

=)

Hej! (: Har sett exakt samma spindelbild på bdb (bilddagboken) , säkert var det åt dig jag kommenterade? :D

Heter själv mandos på bdb men man måste tyvärr vara vän med mig att se på mina bilder men du får jättegärna lägga till mig :D



Jättefin blogg&fina bilder annars! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: