Vår

Äntligen kom jag ut och fotade lite i helgen. Har inte vart ute och fotat på typ en månad för att det har vart så tråkigt väder och allting helt dött. Men igår var det soligt så jag och Tobias åkte till Botaniska Trädgården och gick runt där lite och fotade blommorna som hade kommit. Fanns en del iaf och jag är nöjd med bilderna jag tog. Får åka tillbaka dit om typ en månad när det har kommit ännu mer att fota.
Har använt mitt Tamron 90mm macro på alla bilderna utom sista, då använde jag mitt 35mm 1,8.










Helt underbara bilder!! Härligt med vår :D !

Riktigt vackra bilder, hoppas på att blommorna börjar dyka upp här hemma snart också! :)

Gud va snällt om du skulle kunna tänka dig att ge mig koder till Photoshop. Tyvärr har jag inte kvar programmet på datorn så du kan vell säga vilket (vilka) du har koder till och så kan jag ta det som verkar bäst? Skulle det vara okej? Om du vill kan jag såklart fixa en länkning om det nu gör någon skillnad till din blogg vet jag inte men jag har i alla fall gjort ett försök, som ett tack! :D



Förresten, grymt mysiga vårbilder i inlägget. Ett tips gå in på "TvspelsWeb" på Facebook och anmäl en bild? Tror du kan komma långt! :D

Riktigt vårfina bilder! :D

Sara Jonsson

Underbara bilder, önska jag kunde fota som dig :( får vårkänslor som spritter i hela kroppen. Du, jag har en fråga? hur gör du så att det ser ut som prickar i bakrunden på snödropparna? det glittrar liksom om hela bilden! Skulle gärna vilja veta! Tacksam för svar // Kramar Sara

Gud vilka fina bilder. Jag tycker att du tar jättefina bilder! Nu längtar jag ännu mera efter att våren ska komma. Börjar få en vår feeling, men det snöade idag, så att den blåstes ut lite...

Jag kanske har sagt det förut, men jag säger det en gång till; du tar SJUKT fina bilder!! ;o


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: