Nattbild . . .

Sitter och lägger över massa bilder från Turkiet i somras på en skiva som jag ska ge till min kusin Sanna på fredag när vi träffas i Sthlm. Hon och hennes kompis ska köpa dom två andra MCR-biljetterna av mig :)) Kommer bli kul att träffas igen. Jag är fortfarande sjuk, men jag tänker iaf åka, även om läkaren inte tyckte det var en bra idé. Vill verkligen inte missa att se My Chemical Romance, blev ju så glad när jag vann biljetterna.
Gick på lektionen imorse också, fast jag gjorde bara min sminkning och sen åkte jag hem. Kommer ha tre sminkningar att ta igen efter denna veckan. Tur att vi har en lång repetitionslektion på tisdag. Imorgon ska vi sminka asiater och Viktors flickvän Lisa är snäll och ska sitta modell åt mig :))


En bild från Turkiet.. Blev lite dålig kvalité när jag la upp den här ;o men det får vara så..

Tobi-Wan

Duktigt älskling <3 Kämpa på!

Skit snygg bild !!

Riktigt fin bild! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: