Stockholm och MCR imorgon

Imorgon åker jag och Pernilla upp till Sthlm. Klockan 6.00 ska tåget gå, väldigt tidigt, men alla andra tider var så dyra ;o Kommer få gå runt några timmar innan vi kan checka in på hotellet. På kvällen blir det konsert på Hovet, My Chemical Romance (om någon har missat det :P). Kommer bli så kul!
Har beslutsngest om jag ska ta med båda mina kameror eller bara min Canon G9. Man får inte ha systemkamera på konserten (+ att jag ändå kan zooma mer med min G9). Kommer bli jobbigt att bära runt på båda och det ska tydligen snöa hela dagen imorgon, så vet inte hur mycket bilder jag kommer ta. Får se hur det blir.. Kanske borde börja packa nu :P
Här är två MCR-låtar från Danger Days som jag gillar :))




Na Na Na (y)

Såå avundsjuk, ha roligt för oss som inte kan gå! ;)

Ha det grymt nu! Ha kul för mig också!

Elin

Hur lägger man ut youtube videor på blogg.se? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: