Solnedgångar

Redigerade några bilder på solnedgångar :P Vilken av dom är bäst?
Tänkte inte på att alla bilderna var fotade över havet förrän jag gjorde inlägget :P Haha... Men jag gillar solnedgångar vid havet :))
Snart åker jag till min älskling och sover där<3






Helt underbara bilder. Du är så grym på naturbilder ! Den första tycker jag bäst om! Helt fantastisk bild 4, solstrålarna där helt galet snyggt

Alla bilderna va jätte fina :) Men jag gillade 3:e bilden bäst :)

Trean tycker jag!

Dom ser inte ens redigerade ut!

Gillar den fösta mest, otroligt vacker!

Snyggt, vilket program redigerade du dessa i, lightroom ? :)

Den första, sjukt fint hur den speglar sig i vattnet. :)

Så jävla vackra bilder! :)

3, 4, 5 är helt underbara! kan inte välja en bästa, men de är skitsnygga! :D

Första bilden är min favorit! Älskar dina bilder!!!

Jättevackra bilder! Svårt att bestämma favorit, men jag säger nummer 3 för du har fångat solens strålar så snyggt!

alla e grymt snygga men den första bilden är ändå finast =)

den fjärde!

himlen var helt underbar! :-D

snygga bilder :)

Tyckte om tredje bilden extra mycket!

Jättefina bilder :)

Så otroligt vackra bilder!

olivia

snälla!

kan inte du visa hur du redigerar bilderna på t.ex den första bilden eller bara visa 'före' och 'efter'! skulle vara super snällt :)!

(den första var bäst tycker jag!)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: