Skor

När jag och Pernilla var i Stockholm kollade vi i en del affärer. Inne på Din Sko fastnade jag för ett par skor som var jättefina. Orkade inte släpa på dom när vi skulle hem, så i söndags när jag och mamma var på Frölunda Torg köpte jag dom :)) Kostade bara 299kr. Nu vill jag att det ska bli varmare ute så jag kan använda dom!


Oh vad snygga - inte för höga heller för såna som mig som absolut inte kan gå i högklackat haha

Riktigt snygga! :)

Gud så söta!! :D

Hej, Jag fotar ganska mycket och jag har nästan precis köpt systemkamera. Jag fotar mycket hästar och så, men när jag fotar blir det aldrig någon riktig skärpa i bilden utan den blir liksom "mjuk" om man säger så. Jag undrar om du har något tips? (: vore jättesnällt om ville svara på det här i antingen en kommentar eller via ett mejl! :)

mvh Alexandra Neu


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: