Sjuk

Har haft feber i 4 dagar nu och fått hur ont i halsen som helst ;o Kan inte svälja utan att få asont. Kan knappt äta eller dricka. Lite te är det enda jag har fått i mig idag, knappt nånting annat igår heller. Så är min röst helt borta också och det gör så ont när jag försöker prata ;/
Så jag var på vårdcentralen imorse och tog test för halsfluss och körtelfeber. Gillar inte blodprov när dom tar så mycket blod ;o Men båda proverna visade negativt, men hon trodde ändå att det är körtelfeber jag har, bara att det var för tidigt för att kunna visas på proven. Har symptomen för det iaf ;o Viktor, min bror fick körtelfeber tidigare i år också. Inte roligt om jag med har fått det nu, tar ju sån tid tills man är frisk.
Läkaren tyckte inte heller att jag skulle åka till Stockholm på fredag, men jag måste! Kan verkligen inte missa konserten. Sen har jag missat två lektioner denna veckan och hon tyckte att jag skulle stanna hemma mer. Jag kommer inte ha tid att ta igen allt jag har missat och då kommer jag inte klara utbildningen.. Har ju betalat typ 30 000kr för den och det är inte kul att en sjukdom ska förstöra allting :( Men ska försöka gå dit imon och prata med min lärare..
Nu orkar jag inte skriva mer.. Ska lägga mig i sängen igen och fortsätta att se på top model..


Krya på dig! Inte kul alls att vara sjuk :(

Krya på dig!

Jobbigt, hoppas du blir bättre :)

Krya på dig!

Super fin bild ! Krya på dig !

Linnéa

Fyy vad tråkigt! Krya på dig i alla fall :)

Fy va jobbigt, krya på dig!

Krya på dig så mycket!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: