My Chemical Romance den 18 mars!

Jag kom tvåa i tävlingen på Bilddagboken! :D Det betyder att jag får 4 biljetter till My Chemical Romance den 18 Mars i Sthlm! :D Kommer bli såå kul! Pernilla ska följa med mig. Har bara användning för två biljetter, så ska nog sälja dom andra två :P
Det skiljde över 500 röster på mig och hon som vann (jag fick 451). Hon hade använt en bild från google. Det var samma bild som jag hade tittat på när jag ritade min bild (för hand på ett papper). Tycker det är lite konstigt att någon som brutit mot reglerna får vinna. Men jag är iaf nöjd med min andra plats :))


Såhär fin var min bild från början haha :D Helt oredigerad.
Sedan la jag in den i photoshop och målade på den.
Sedan blev den såhär till slut. Efter många timmar :P


Det stog ju i reglerna att man inte fick använde en google bild, säg ifrån!

Åhh vad kul, grattis! :D jag hade tänkt vara med, men jag hann inte :P Tycker det är så grymt dåligt att de bröt mot reglerna men ändå fick vara med och till och med vinna!! :@

Grattis!

Men man kan ju undra hur kul det är att vinna på det sättet vinnaren gjorde.

Sv: Ja, det har du rätt i.

Tänkte bara säga att jag avgudar dig som fotograf! Följer dig både här och över bilddagboken. Keep up the good work!

Vart bloggar du ifrån fressten?

Jag såg dig där. Gissa vad jag gjorde. Jag röstade faktsikt på dig när jag såg dig där. (:

Vad kul :) Grattis ! :)

grattis! :D

Men kan du inte mejla bilddagboken? :o

Ska du sälja biljetterna får du gärna höra av dig! :D Både jag och min syster vill hemskt gärna gå!

Sessan

maila bilddagboken & säg ifrån


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: