Fler bilder från Fiskebäck

Har redigerat resten av bilderna jag tog i förrgår :P Dom är inte lika bra som dom andra två bilderna jag la upp där ifrån. Jag borde ha kommit dit tidigare för solen försvann typ direkt. Stod på internet att den skulle gå ner lite senare än vad den gjorde..
Nu ska jag forsätta med min planering för mitt sista prov imorgon :P







otroligt vackra !

verkligen jätte fina kort du tagit :)

Grymma bilder! Var nere vid Snipen i förra veckan och tog lite bilder på dagen...måste dra mig dit en kväll för lite fler! Mvh! J

Kikar in och tänkte bara tipsa om en tävling jag har i bloggen! Kanske är den något för DIG..? :)



Tävlingen: http://annieellen.blogspot.com/2011/03/vinn-vinn-vinn.html



Är du inte intresserad ber jag om ursäkt...

alla är helt enastående!!



Kram

Älskar det mjuka vattnet! :D

vad har du för inställning på kameran på dom tre sista bilderna? :)

Hur gör du för att få så att vattnet ser ut som det gör?

Ska nämligen åka till Cypern om 2 dagar och det skulle vara häftigt att prova :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: