Fantasi

Vi skulle komma på var sin fantasi-makeup tills idag och det blev en väldigt rolig lektion :P Jag fick inspiration från en av mina IR-bilder, tänkte att det skulle vara platsen hon var på. Så jag gjorde henne till en älva som var blå i typ halva ansiktet med massa glitter och blåa läppar. Passade väldigt bra till den bilden :)) Jag blev en Marie Antoniette inspirerad dödskalle typ :P Astufft blev det! Jag hade med mig min lilla reflexskärm för att kunna få någolunda bra bilder på sminkningarna idag. Så här är några bilder på nästan alla :))


Här är Emilia som jag sminkade. Första bilden är fotad inne och andra ute. Glittret gjorde sig inte så bra på bild, men det var väldigt fint i verkligheten :)) Jag är nöjd iaf!

Bilden jag använde som inspiration



Emelie och Emma som sminkade varandra. Emma hade eld som tema och Emelie hade vatten. Väldigt bra gjort båda två. Haha älskar fisken som ska äta masken på kroken :D


Susana och Åsa sminkade varandra. Susana fick guldiga läppar och bryn, snyggt var det :)) Och Åsa blev jättefin i den sminkningen, väldigt tufft!


Känner ni igen mig? Det gör inte jag iaf :P Haha.. Emilia som gjorde denna astuffa sminkningen. Hon hade en peruk också som passade in väldigt bra. Vi hade inte jättelång tid på oss heller så det är riktigt bra gjort med alla detaljerna :))

lina

Gud vad fina bi blev, allihop! jag tänkte bara fråga tjänar du några pengar på din blogg? :) med tanke på att du får komentarer på de flesta inlägg :D

Jorå jag kände igen dig. Du jag tänkte fråga en sak, du vet dom där vampyrtänderna som du köpte som du har på några bilder. Vart har du köpt dom ska nämligen vara vampyr på en studentskiva och vill inte gärna gå runt med dom där äckliga plastsakerna i hela munnen :P

Vad häftigt ! :D

SV: Okej jag får kolla upp det, tack för hjälpen :D

Fan vilka gryyma :D

Du är så himla bra på att sminka!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: