En bild från idag

Det blev bättre väder på kvällen och jag hade ingenting att göra, så jag åkte till fiskebäck och fotade lite. Orkar inte redigera alla bilderna nu, så jag lägger upp en idag och resten imon.
Ska lägga mig snart, måste vakna tidigt imon som vanligt för jag börjar klockan 8. Ska ha mitt tredje prov då. Hade det andra idag, skulle göra en 40-talssminkning. Ingen aning hur det gick, men det kändes väl sådär :P


jätte fin bild, nästan så den ser lite overklig ut.

Grymt snygg som alltid !

Jossan

vill du lägga upp en bild på den ovan fast oredigerad!

mvh jossan

Alexandra

Superfin bild. En sak som jag saknar med din blogg är lite fototips... Det hade varit kul att veta vilka tillbehör och inställningar du använt :)



Ett litet tips bara från en som gillar din blogg och dina bilder :)

Svar; Ja, jag kände det idag på väg hem från skolan! :D

Svar: Visst gör det ! Du får vara med tävla när den kommer upp. Kan läcka att man vinner smycken ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: