Dropp, dropp, dropp . . . .

Mådde inte så bra igår när jag vaknade och under dagen fick jag feber ;o Hade ju feber för bara två veckor sen. På kvällen när jag skulle sova mådde jag jättedåligt och kunde knappt röra mig. Vaknade flera gånger och hade fortfarande feber när jag vaknade. Nu är det lite bättre för jag har tagit en ipren, hoppas det inte kommer tillbaka bara ;o Får inte missa lektionen imon.
Men bättre att jag blev sjuk denna helgen än nästa för då ska jag och Pernilla till Stockholm och se My Chemical Romance :D Jag längtar!


jätte fin blogg,

kommentera gärna min blogg också (:

Snygga bilder!

Krya på dig !!!

hej allt bra ?:D

fin header!

Alltså, förstår inte hur du kan få så bra fokus! Jag får aldrig de :o

Coola bilder!

sjukt fina/coola bilder, undrar bara hur du får de otroliga färgerna? :))

Ääälskar bilderna!



Kommer du fota på konserten? (:

sv: Ser fram emot bilderna sen :D

Underbara bilder!

Gabriella

Jag har nyss börjat på en liten fotoutbildning och då ska vi ta med bilder som inspirerar oss, därför undrar jag om jag får låna några bilder? :)



Du är grym fotograf!

Svar till Gabriella:



Ja, visst. Det får du :))

Tack :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: