Bloggsvar

Jag fick en inbjudan till Bloggsvar av Pernilla :)) Är väldigt bra att ha tycker jag :P Men det verkar inte funka med firefox? ;o Jag kan se rutan när jag kollar med explorer, men med firefox får jag bara en till gilla-knapp, fattar inte varför ;o Har testat att byta plats och sånt, men det funkar inte ändå.
Ser ni den som man ska göra eller är det samma sak för er? Vilken webbläsare använder ni?

Såhär ser det ut för mig.. Väldigt störande när det är firefox jag brukar använda ;o


Jag använder chrome och den syns :))

Använder Firefox och jag ser den nog :D

Använder firefox och den syns :)

Jag använder Firefox och för mig brukar det vara en konstig text bara :S

Använder chrome och den syns ;);););)

Mattias

Använder firefox o ser den :)

Jag har Chrome o den syns, du skulle inte vilja bjuda in mig till bloggsvar? :)

Firefox och det syns inte :/

Jag ser den och kan ju rekommendera att använda google chrome =)

Jag använder Chrome och jag ser den perfekt :)

Jag använder google chrome och jag ser den! :)

Linnéa

Jag har Firefox och den syns :)

Jag använder Safari (på mac) och ser den ;)

GOOGLE CHROME IN MY HEART <3

Jag använder Google Chrome

använder google chrome, världs bäst, lätt och snabb!

Ser den. :)

jag använder firefox på mac och ser inte min heller :O det står att det uppstått ett fel :O


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: