7 mars

Vi blev indelade i två grupper på 4 personer och fick några ord och bilder var. Sen skulle vi göra var sin sminkning som passade ihop med orden/bilderna + att dom skulle passa ihop med varandra :P Det var rätt kul och det blev väldigt bra ihop :)) Min grupp gjorde rätt rockiga sminkningar med svarta ögon med en nude mun. Vi hade svarta accessoarer i håret med. Jag valde ett hatt-diadem eller vad man ska säga :P
Den andra gruppen gjorde med bronzefärger och lite mer bohemiskt. Jag tyckte att jag passade i sminkningen jag fick av Emilia. Det är inte som jag brukar ha det, men det var fint :))

Såhär såg den sminkningen som jag gjorde ut. Ingen bra bild. Hade velat fota mina egna sminkningar lite bättre också.. 



Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: