Röd himmel

I torsdags kväll satt jag och redigerade lite och när jag kollade ut genom fönstret var molnen helt röda. Såg väldigt häftigt ut och såklart fotade jag med en gång :P Det knäppa är att solen inte ens går ner där, den går ner väldigt längt åt höger, ser inte ens vart solen går ner från mitt fönster på sommaren :P
Jag och Tobias kände för att åka ut och fota lite, så vi åkte till Fiskebäck. Himlen var inte sån där, men det blåste massa så det var bra vågor att fota :P
Här är en bild på himlen tagen från mitt fönster, som vanligt inte jättefin utsikt, men himlen var tuff :)) Har en mapp med massa fönsterbilder jag har fotat när himlen varit fin.. Kanske ska lägga upp några av dom nångång :P


Åhh, så fint :)

Coolt det ser ut som om himlen brinner! :)

wow!

guuuuud vad häftig bild! ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: