Några bilder

Nu är jag väldigt trött! Ska snart lägga mig och se på en film med Tobias <3 Tänkte bara lägga upp några bilder från när vi var ute i torsdags kväll och fotade lite.



fint !

Sååå snyggt! :) Jag gillar verkligen din stil! :D

Dagens blogg, tävla du med!

Hur andvänder man en reflexskärm?

VARSÅGOD :D hur har du fotat dessa bilderna. Grymt fina? :)



Snälla rösta igen din röst betyder, för vill hamna på topp 1 och det är inte alls långt kvar. Så din röst gör nytta kan jag lova dig :) TACK snälla i så fall. Man kan rösta varje dag om man känner för det. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

Va gärna med och tävlar i veckans blogg, och få möjlighet att vinna en länkning i varje inlägg en vecka(när vinnaren är utsedd), sista dagen att anmäla sig är fredag klockan 14.00 länkning till inlägget här: http://kindeer.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-tavling-2.html#comment

Sessan

Riktigt fina bilder. Älskade den mittersta.

Hej! Snälla om du har någon som helst tid över kan du snälla göra en fin design åt mig. Jag försöker lära mig att fota så fint som du gör och behöver också lite tips jag har en Nikon D3100. Besök gärna min blogg!

Puss och kram! <3

vad hade du för slutartid där ?

Otroligt fina bilder!!! Du är grymt duktig! :)

Alltså dina bilder på vatten är ju dom finaste som finns!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: