Kolmården - Tigrar

Var ju på Kolmården i fredags med Tobias. Vi åkte lite innan klockan 6 på morgonen. Jag började köra och det var inte speciellt jobbigt, men efter 21 mil bytte vi så Tobias fick köra resten av vägen. Det är 35 mil ungefär dit.
Vi kom fram lite innan 10 då det skulle öppna och vi fick stå i kö en stund för att komma in. Jättehärligt väder var det!
Först gick vi mot Tigerworld som det heter och tittade på tigrarna. Jättesöta är dom, älskar tigrar! Fick några bra bilder också. Dom flesta tigrarna var lite trötta och bara låg där, men det var en lite mindre tiger som lekte lite :)) Har inte hunnit redigera mer bilder än tigerbilderna än så länge, fortsätter nog imorgon för nu ska jag snart lägga mig. Kommer dela upp bilderna i flera inlägg, så det inte blir för mycket på en gång :P






man ser verkligen hur lena tigrar är !

Jättefina bilder verkligen, älskar tigrar dom är så sjukt fina! Ska till Orsa i Augusti och fotografera lite på Björnparken där, lite isbjörnar och tigrar med förstås =) Kommer inte få lika fina bilder som dig dock du är sjukt duktig på att fånga dom i ögonblicket.

svar / du menar till blommorna? :)

åh gud va fina!



när jag va där blev jag för exalterad för att kunna koncentrera mig på fotograferingen av dom xD

lyckades dock rädda lite bilder :P

Gud så fina !

länkar din underbara blogg i min :)

Älskar dens morrhår alltså :P xD



svar / ahaaa haha, :p okej,

svar: tack så mycket :) !

Häftiga bilder :)

älskar den näst sista bilden! :)

jätte duktig är du! :)

Riktigt fina bilder! Gillar speciellt dom på tigrarna! :)

Det här va verkligen jättefina bilder!! Älskar tigrar, dom är så vackra. :)

Va på Kolmården förra sommaren och då låg tigrarna bara och sov. -.- Åkt långt och såg fram emot dom, få gå ner i "bussen" och komma riktigt nära så det kändes lite lagomt surt faktiskt. :P

Asså gud vilka fina bilder! Älskar tigrar, jag kan inte förstå hur du får till det så vackert? :o

Men alla dina bilder är ögongodis enligt mej ^.^

vilket objektiv har du använt när du har fotat demhär bilderna? :)

Dina bilder är verkligen sjukt fina! Älskar den med tigern som står i vattnet mot en sten vägg :D (näst sista) Grymt vacker <3


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: