Kolmården - Safari

Dom hade en nyhet på Kolmården, Safari hette den och man åkte i linbana över vissa av djuren i typ en halvtimma. Som lägst åkte man 2m över och som högst kommer jag inte ihåg. Den hade väl varit rolig att åka om man inte ville fota. Jättesvårt att fota genom galler samtidigt som man åker runt, ingen bra vinkel får man där uppifrån heller. Så Safarit var väl sådär, men det var ändå värt att åka den tycker jag även om man inte fick så jättebra bilder :)) Men lite tråkigt var att det inte fanns något annat ställe att fota giraffer och lejon m.m. på.
Tänkte lägga upp några bilder som blev okej från den åkturen iaf :P


I sånna här burar åkte man i. Vi åkte i en Zebrabur :))





Strutsarna gjorde nåt ;o



Det var inte lätt att hitta vissa djur... Denna bjönen låg en bit bort på en sten och typ sov såg det ut som :P


Träd kom ivägen ibland när man skulle fota ;o


Men fin utsikt var det iaf :))

haha älskar dessa bilder, den på tigern som kollar upp, gissar på att hon tänkte "snabbmat" hehe

fina bilder - björnen var jätte söt

Så fin blogg du har!! du är superduktig på att fota! kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om mina bilder, skulle bli superglad! ha det så gött!

Väldigt fina bilder du har fått, speciellt på lejonet! Hur har du fotat den bilden, själv har jag jättesvårt att få bra bilder på lejonen på Safari.

Anonym

Åker man zafari med bil så får man riktigt bra bilder.

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

Superfina bilder du tar..Jag älskar att ta kort på djur och natur.
Titta gärna in hos mig.
Ge feedback
Vill själv bli fotograf. Fast nu kanske jag är för gammal för det.

Svar: Tack så mycket! Man blir aldrig för gammal för att fotografera :))
Johanna Fåglund

Kanske inte för att foto men för att bli fotograf.

Svar: Det tror jag inte. Om det är det du vill, så borde du iaf försöka :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: