Johanna

Snart är denna jobbveckan slut, bara en dag kvar. Väldigt härligt är det! Har inte planerat något i helgen än, men det blir nog nånting :)) Sova ska jag göra iaf ;o Är jättetrött hela dagarna, det är inte speciellt kul. Fast idag efter jobbet åkte jag och mamma till Frölunda torg en stund. Massa rea! :D Jag köpte en ring och två navelpiercingar. Kanske kommer nån bild på dom nångång. Vill testa att fota med mina blixtar igen, var ju ett tag sen nu.
Här är en bild på mig som Tobias har fotat med blixtarna, men jag har redigerat den.


hej! du tar verkligen underbara bilder. ett tips till dig vart du kan fota är vid silverfallet! det ligger nära skövde. rättare sakt i Karlsfors. jag har ingen aning om ifall du har tagit där eller inte men det är så underbart fint där!

innan man kommer till självaste vattenfallen så är det typ som en djungel nästan oxå! det är verkligen ett tips till dig som fotar :D

Sessan

Själv jobbar man hela helgen :(

Sv: okej, tack =D

Bilden är verkligen fin på dig! Förresten har kommit in på Fotografisk Bild nu :)

fin!

Aha, fotade i JPEG så inte så konstigt kanske. Tack ska testa detta :D

Vad fin bild!

Fint!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: