Trött

Jag har inte orkat redigera några fler bilder än och kommer inte göra det idag heller. Är jättetrött och har ont i huvudet hela tiden ;/ Hoppas att jag blir piggare snart. Ikväll ska jag bara se på film med min älskling och försöka somna lite tidigare.
Får bli tre st gamla bilder idag istället så inlägget inte ser för tomt ut :P


Sara

vet du vad det heter när man fotar så det ser ut som en liten uppbyggd stad istället för en riktig? jag försöker leta, men det är svårt att hitta när jag inte vet vad det är :O

Sv: åh tack :)

fina bilder ! Hoppas du får tillbaka orken snart :) !

Jättefina bilder :)Vad har du för fotografutbildning? Verkligen imponerad av dig!

Svar till Sara:

Det heter Tilt Shift


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: