Rosa

Har inte haft nånting att göra idag. Försökte fota blixtar, men det gick inte så bra. Såg bara några stycken och fick inte med någon på bild. Såg en fin regnbåge också när jag åkte till ica, men såklart har man inte kameran med sig då, så fick ingen bild på den heller ;o
Jag sminkade mig lite och fotade. Gjorde en rosa/svart/lila sminkning med rosa glitter. Glitter är väldigt jobbigt tycker jag för det kommer verkligen överallt :P Var samma sak igår när jag fixade naglarna med glitter. Hela jag blir typ glittrig + allting runt mig :P Sen såg man knappt glittret på bilderna heller, fast det är väldigt fint i verkligheten :))



Visste inte vilken jag tyckte blev bäst på denna andra bilden. Färg eller svartvit?

lilli

hejsan.

är ditt ''Tamron AF 90/2,8 SP DI Macro'' samma objektiv som ''Tamron AF SP 90/2,8 Di Macro 1:1''?

om inte, vet du vad det är för skillnad? :P

tacksam för svar :)

/lilli

vill bara säga att du är så sjukt duktig! jag har följt dig på bilddagboken innan men använder inte det nu så har börjat kolla din blogg istället och jag är så sjukt imponerad! har fått mycket tips och ideér av dig :)

Riiktigt fina :O :D!

snyggt !

Hej har just nu en grymm tävling på min blogg där du har chansen att vinna en snygg Cykel värd 4495 kr.



http://www.lovemercury.se/?p=3960

älskar alla dina biler och din blogg! så himla duktig är du!!

Hast

Den svartvita hade varit snyggast med mer kontrast i :)

Galet vad snygg du är :)



(Färg passar bäst enligt mig; riktigt fin hudfärg + makeup, fast båda är riktigt snygga bilder)

Du är gryym på att sminka! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: