Före och efter regnet

Har redigerat resten av bilderna från förra helgen när jag och Tobias var hemma hos honom. På lördagen på kvällen var det soligt och fint ljus att fota i så vi ville gå en promenad genom skogen. När vi hade kommit en bit såg vi ett stort mörkt moln bakom oss ;o Vi gick lite snabbare, men hann inte speciellt långt innan det började ösregna :P Det regnade bara en stund och efteråt var himlen väldigt fin. Så det blev några bilder före det började regna när solen var framme och efteråt :P








Helt underbara bilder - som alltid! Du hittar alltid det absolut vackraste ljuset !!

Amen trollsländan! Jag döööör!

Helt fantastiska bilder!

SV: Tack så mycket blev väldigt nöjd med dom :) Kommer några till som inte fungerade att ladda upp senare

fina bilder :)

Jag döör! Super fina bilder !

Gud vad bra du är på att fota och framför allt redigera! :D Din blogg är nu tillagd bland mina bloggar jag följer! Haha ;)

hur får du till molnen sådär? Det blir lixom som en slags fisheye-bild eller nått, speciellt den bilden längst ner och den näst längst ner till vänster :) ?

vilket objektiv använde du? :)

Härliga bilder! :)

Hahahaha, Tobias är nog ett väldigt populärt namn på pojkvänner just nu :P Du är typ den 7:e jag stöter på vars pojkvän heter Tobias. Dina bilder är helt underbara :)

Sjukt najs ljus på alla bilder, galet snyggt helt enkelt :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: