Ett år sedan

För ett år sedan var jag i Turkiet, Side med min familj, min farbror och hans familj. Redigerade om några bilder som jag tog då som jag tänkte lägga upp nu. Några av dom har jag inte visat innan..
Vill utomlands igen snart ;o Hoppas att det blir av när jag har jobbat klart på Volvo.








Denna klippan ser ut som ett lejon blandat med en kamel typ :P haha



Denna sista bilden blev nog min favorit från hela resan. Vill tillägna den bilden till Åse som är väldigt saknad!

Helt underbara bilder !!!!!! Den sista är helt fantastisk :)

Åh vad härligt att se lite Side bilder. Ska nämligen dit om lite drygt två veckor :D

Oj var det ett år sedan, jädrans vad tiden går snabbt :)

Riktigt fina bilder! :D

Har du redigerat dom mycket, eller blev dom sådär färgglada och fina som orginal bild? :)

har du någonting runt kamran för att den ska bli vattentät? :)

Det är ju "döda" doris på sköldpaddan i HittaNeeeemooo (a) Hahaha xD asfina bildeR!

Jättefina :)

Hur kan du knäppa bilder undervattnet?



Brukar du aldrig ha någon tävling?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: