Änggårdsbergen II

Nu tänkte jag lägga upp resten av bilderna från igår. Vi kom till en liten damm eller vad man ska kalla det med några ankor i. Jag satte mig och skulle fota ankorna så kom alla simmandes, gick upp på land och sprang till mig ;o haha blev ju lite rädd att dom skulle anfalla mig :P Men dom var nog vana att få mat så dom var ganska tama. Tobias kunde till och med peta en på näbben. Får gå dit en annan gång med lite mat till dom för dom var så söta när dom kom pipandes :P
Sen gick vi vidare och kom fram till Botaniska trädgården genom en grind inne i skogen. Vi fotade lite där inne och sen gick vi till spårvagnen och åkte hem. Var härligt att komma ut lite efter att ha jobbat en vecka. Men imorgon är det en ny vecka med massa jobb ;o Fast nu är det bara 4 veckor kvar på Volvo för mig, 3 för Tobias. Det kommer nog gå snabbt.




Denna bilden blev lite överexponerad, men tyckte han såg så rolig ut så jag lägger upp den ändå :P





Vad har killen på bilden för objektiv på sin kamera? =)

Underbara bilder! Älskar bilderna på näckrosorna

Älskar bilderna, jättefina!

jag älskar textstilen på din namnsignatur på bilderna, så jag undrar vad den textstilen heter för något :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: