Make up-utbildning

Jag sökte till en make up-artist utbildning nu i december som jag fick svar på idag att jag kom in på :D Så den 24e januari börjar jag en 10 veckor lång utbildning till make up-artist. Det är samma utbildning som Kranya gick, hon som har sminkat mig flera gånger och jag satt modell åt henne på den utbildningen och jag tyckte att den verkade väldigt bra. Så det kommer nog bli jättekul. Tänkte att det kan vara bra att kunna både fota och sminka personer :P


En bild på mig från när jag hade suttit modell åt Kranya i somras..
Färgerna på bilden blev väldigt bleka när jag la upp den här ;o

Jag skulle nog fasen behöva den jag med kan ju inte sminka mig själv haha! ;)

Anonym

Läste på hemsidan, men där stod det inte hur mycket kursen kostar. Vad kostar en 10 veckorskurs? :))

Svar till anonym:



Det kostar olika beroende på kursstart. Här står det vad alla olika kostar.

http://www.internationalmakeupcenter.se/sv/omoss/kursplan

Elsker håret! : )

Jossan

Hej. Jag skulle vilja starta en foto blogg men undrar om du skulle vilja göra en header åt mig då??? självklart får du betalt ;) sedan undrar jag om du säljer några bilder??? Mvh jossan

Anonym

Oj det stod visst på hemsidan, sorry! :)

gå gärna in o anmäl dig till dagens blogg! :D

Grattis och Lycka till! =)

älskar dina bilder, som alltid!

Är du nöjd med kursen?(: vad blir ni när ni gått klart den, diplomerade make-up artister helt färdigt?:)

Jag skulle gå ett program nu på gymnasiet där jag blev färdig make-up artist, men jag trivdes inte riktigt i klassen så jag bytte, vilket jag ångrar nu haha.. Men jag funderar på att utbilda mig till det efter gymnasiet<:


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: