:))

Snart har en vecka gått på min utbildning och lektionerna har gått jättesnabbt :P Idag plockade och färgade vi ögonbryn och färgade ögonfransar på varandra. Tycker att det blev väldigt bra :)) Kul att lära sig massa nya saker hela tiden! Nästa vecka kommer vi börja med ögon och munnar, det kommer roligt.
Nu ska jag snart lägga mig. Börjar klockan 8 varje dag..
Får bli en gammal bild idag för jag har inte fotat något..


det är så kul att du trivs där, och bilden är ju suåerläcker!

Jätte fin bild

kan inte du förklara eller göra en fotoskola där man få lära sig ta fina bilder?

Linnéa

Nice! :)

Hur färgar man ögonfransarna? :O

sv: då ska jag försöka hålla utsik efter fototipsen xD

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

sjukt vacker bild! :)

Vart, när hur tog du den bilder?! WOW, säger jag bara!

sv: Okej, tack för ditt svar. Det blir fina bilder iallafall :)

Hejhej!

Jag driver en blogg där jag intervjuar Sveriges bloggare, kända som okända. Skulle vara jättekul om du ville vara med i bloggen och alltså göra en intervju? Hoppas du är intresserad, skulle verkligen vara hur kul som helst :)

Kramar från bloggarnaa.blogg.se

vad roligt, hör av mig med frågorna via mail senare ikväll eller under morgondagen :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: