Gamla bilder

Tänkte påminna er ännu en gång om bloggtrafik.nu där man kan få många besökare till sin blogg. Jag har fått sammanlagt över 2500 besök tack vare den sidan :)) Är ni inte medlem där är det värt att gå in och bli det. Klicka här för att bli medlem.

Sitter och för över alla mina bilder till en ny extern hårddisk jag köpte för ett tag sen. Så jag har alla bilder på två ställen ifall den jag har nu skulle dö av någon anledning. 450gb har jag i min bildmapp! Då är det bilder från slutet av 2007 till nu. Sen är det många Raw-filer också som är rätt stora. Det här kommer nog ta hela kvällen, om inte ännu längre tid :P

Jag gjorde ett kollage med två bilder för varje år jag har fotat..
Fick min första kamera, Canon Powershot G9 när jag fyllde 18 (nov 2007), men började fota mer och lärde mig kameran lite bättre på våren 2008..



Du är så duktig! Gillar handen som håller ishjärtat!

du är sååå duktig, får jag ta några av dina bilder och lägga upp dem på min blogg om jag länkar hit

det gick inte att kopiera men jag sökte mig fram till en bild

här är länken om du vill titta: http://johannabestabilling.bloggplatsen.se/2011/01/21/4416359/-lanka/#kommentar


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: