År 2010 i bilder

Nu har det blivit 2011 då :)) Kommer säkert bli ett bra år med massor av nya bilder :D Jag har gjort några kollage idag med bilder från 2010.. Hoppas ni gillar dom :P
Jag har gjort kollagen i Photoshop CS5. Klicka på dom för förstoring..














Avslutar med några bilder på mig. Har suttit modell åt Kranya flera gånger i år. Har vart väldigt roligt faktiskt :)) (Jag har fotat bilderna på mig själv också förutom dom två längst ner till vänster)

Jättefina bilder!

Coolt!<3 :D

Åh jag måste bara få fråga. Vad är det för teckensnitt du använder till din vattenstämpel? Jag har letat mig blå efter en snygg kursiv men jag är så kräsen! Din föll jag för direkt däremot (:

Du är så gryyymt duktig =D

mosca

superfina bilder! särskilt naturbilderna :)

Hej !

riktigt fina bilder,

Vart fick du tag i photoshop cs5 ? :)

Moa

snygga kollage, jättefina bilder! :)

sv: Hur funkar de, för jag får bara en sån där man måste ha serienumer :-/

Vilket år du har haft! ;) Jag ska försöka göra mig en film av allt tror jag, det är jättekonstigt köpte mig ju en ny datorn och windows movie maker fanns inte med, men alla andra program haha. Skumt :P

Maj, Juli och september är mina favoriter:D

gilla september månad! :)

Gud vad du är duktig, blir verkligen inspirerad av dina foton :)

Shit vilka snygga bilder!! Talang!:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: