8 Januari 2011

Denna dagen var nog den mest blåsiga, så vi gick inte ner till stranden. Låg vid poolen ett tag istället, men det var rätt kallt. Fast så fort det slutade blåsa blev det varmt. Denna dagen var också den jag fotade minst. Vi hittade iaf till vattenparken som tillhörde hotellet där vi åt lunch resten av dagarna. Fanns massor med vattenrutchkanor och pooler med vågmaskiner och sånt :P Fast vi badade aldrig där.





Min middag :P Potatis och pasta. Kycklingen var rosa inuti, så jag ville inte äta den ;o Tur att det fanns flera olika resturanger att välja mellan, vissa var bättre än andra, men det var oftast ganska likt på alla.

de låter inte som att de var en bra resa ? :/

Tack själv :)

Svar: Gud vad fubbit! Jag vill också iväg!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: