6 Januari 2011

Vi vaknade tidigt på morgonen för att åka till Landvetter där vårat plan skulle gå 7.30. Flygresan tog ungefär 5 timmar. När vi kom till hotellet checkade vi in och fick orangea band på armen för att vi hade All Inclusive. Så snyggt ;P Lite dålig service var det för ingen visade oss till rummet, vi visste inte vilken våning heller, men vi chansade på att det var 4de för att vi hade rum 4040 och vi hade rätt :P Vi fick ingen information om hotellområdet (det var väldigt stort) och inte vart alla resturanger låg nånstans. Fast vi hittade väl ganska så bra iaf :P
Vi gick ut en stund och hittade ner till havet där det var fint med solnedgång, fast solen går inte ner på rätt sida där :P Hade velat ha den över havet.. Sen gick vi upp till hotellet igen och åt middag. Vi försökte först gå till en resturang, men där fick bara ryssar komma in den dagen ;o Så vi gick till en annan. Inte riktigt sån mat som jag gillar. Jag åt för det mesta bara pasta och potatis hela veckan, ibland fanns det något kött man kunde äta. Jag var rätt försiktig med vad jag åt för jag ville inte bli magsjuk, det är rätt stor risk för det i Egypten, men vi klarade oss bra :)) Dom hade goda efterrätter varje dag iaf :P Hehe..


Bild från flygplanet som jag tog med Tobias kamera..




Utsikten från våran balkong var fin :)) Synd bara att vi inte hade balkongen på solsidan, utan hade skugga hela dagen.

Vad fruktansvärt vackert !!

Gud vad härligt det ser ut :)

sv: Oh okej! :D

Har nämligen varit ganska nyfiken på hur man ska göra, men nu vet jag ju! :D

Va härligt :)

JÄTTEFINA BILDER!

allt bra? :))

Hejsan! Vad hette hotellet ni bodde på? :)

Första bilden var bara så snygg!

shit vilka härliga bilder! :)

Den första bilden är så grymt fin! =)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: