12 Januari 2011

Sista dagen innan vi skulle åka hem. Vi hade hittat ett mycket bättre ställe att äta frukost på (synd att vi inte hittade det tidigare), det låg i vattenparken typ bakom några vattenrutchkanor, så var inte lätt att se. Var jättevarmt denna dagen också och vi låg länge och solade på stranden, så blev inga bilder på dagen. Lite senare gick vi ut för att köpa något att äta på flyget dagen efter. Solen hade gått ner och det var en fin blå himmel. Då blev det lite bilder, men hade inget stativ med oss, så fick ha rätt hög ISO. Efteråt åt vi middag och sedan satte vi oss i lobbyn en stund. Han servitören som hade gett oss Johanna-drinkarna innan kom fram och sa att han skulle göra en drink till oss. Tror det var en Mojito, fast med citron ist för lime. Den var god iaf :)) Så fick vi lite chips och så igen ;P Spelade lite kort och sedan vid 21 typ gick vi upp på rummet för att packa våra väskor och sedan tittade vi på en film.





Ingången till vårat hotell. Hade ISO 800, så den blev lite brusig :P


<3


Tänkte bara nämna att jag gjort dig till ett bloggtips, hos mig! Hoppas det var okej :)



Keep up the good work med bloggen! :)

Som vanligt underbara bilder

sv; Tack så mycket<3

Vackra foton! Längtar till vår greklandresa jag med, ska verkligen släpa med stativet och ta sådana där bilder :D

Anonym

jag blev kär i den sista bilden :D

Fina bilder!

Fin blogg du har!

Vad ska du göra idag? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: