Smink

Idag på lektionen gjorde vi ögon. Var väldigt roligt, men ganska svårt ändå :P Fast jag tycker det blev bra för att vara första gången :)) Det är ju inte alls samma sak som när man står och sminkar sig själv hemma :P Haha..  Imorgon ska vi göra munnar och på fredag ögon igen, sedan kommer vi börja med hela ansikten. Det blir kul!
Har inga bilder på något jag har sminkat, men lägger upp två bilder på mig själv som jag tagit när jag kommit hem efter lektionen..


Denna bilden är från i måndags, då vi hade gjort en bas.


Det här är från idag. Ljuset gör att det inte ser så svart ut som det är på riktigt.

Fin :)

Linnéa

Vad är det för eyeliner? Ser lite guldig ut :) Fint

Svar till Linnéa:

Det är en ögonskugga. Bronze heter den..

sv. varsågod :D<3


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: